Отримати сертифікати
Отримати ліцензію

  1. Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура може бути первинним документом. Як довести реальність операції?

  2. Значення первинного документа для податкового обліку.

  3. Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації?

  4. Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ «» в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну?

  5. Обов’язкові реквізититипові помилки та судова практика: 

    • -  назва документа (форми);

    • -  дата складання;

    • -  назва підприємства;

    • -  зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру. Чи можна при наданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?

    • -  посади осіб, відповідальних за здійснення госпоперації і правильність її оформлення;

    • -  особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле?

  6. Печатка – обов’язковий реквізит?

  7. Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинка з помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чи буде документ первинним?

  1. Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДФСУ. Зміни у Положенні про документальне забезпечення записів.

  2. Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?

  3. Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?

  4. Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти від питань контролерів.

  5. Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?

 

Мова вебінару: українська 

Тривалість: 14:00 – 16:00 (2 години)