Отримати ліцензію і сертифікати

M.E.DOC ЗАРПЛАТА

   

«M.E.Doc Зарплата» — це модуль програми «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом. Він призначений для підприємств різної сфери діяльності з чисельністю до 500 співробітників.

Модуль «Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.

Зауважимо, що повноцінна робота модуля «Зарплата» можлива при наявності модуля «Звітність».

За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
  • створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
  • вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
  • розраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику;
  • формувати документи для перекладу виплат співробітникам та аліментів в банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
  • розраховує заробітну плату згідно із чинним законодавством (в розрізі окремих підрозділів та по підприємству в цілому);
  • перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України,
  • заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.

Для того щоб придбати модуль програми M.E.Doc «Зарплата» телефонуйте +380 562 36-04-70, 36-04-80