Отримати ліцензію і сертифікати

Гарячі новини щодо роботи ПК М.e.doc

1. Можна працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів?
Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. Ми також рекомендуємо використовувати версію програми 10.01.188.
 
2. Де взяти дистрибутив 10.01.188 до комп’ютерної програми «M.E.Doc»?
Дистрибутив доступний за посиланням –  http://www.me-doc.com.ua/uk/page/distr
 
3. Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?
Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:
  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».
Ознайомитися з відеоінструкцією - www.youtube.com
 
4. Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? Чи потрібно отримувати нові сертифікати АЦСК «Україна»?
Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах. Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
 
5. Ліцензію на програму не відібрали? Ваш софт зараз працює в межах законодавства?
Програма працює в рамках законодавства. Всі ліцензії - у нас і дійсні.
 
6. Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу?
Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@ukr.net, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.   
 
7. Я отримала код доступу, як його завантажити до програми?
Увійдіть у розділ Адміністрування - Керування кодом доступу та оберіть вкладку Код доступу. Далі відкрийте файл с кодом доступу, роширення файлу .txt, та скопіюйте все, що знаходится у файлі. Після цього вставте все скопійоване у вкладку Код доступу та натисніть кнопку Зберегти.
 
8. Чому код доступу приходить лише на місяць?
Сервер з базою ліцензій клієнтів вилучено. Тому ми зараз видаємо всім ліцензії на місяць, щоб не гальмувати роботу клієнтів. Базу ліцензій буде відновлена в найближчі дні і всі клієнти зможуть отримати ліцензії з термінами, за які платили. Отримувати ліцензії щомісяця не буде необхідності.
 
9. Як додзвонитися на технічну підтримку програми «M.E.Doc»?
Щоб отримати консультацію - подзвоніть по одному з наших телефонів: (0562) 36-04-70(80), (050) 363-04-70(80), (093) 363-04-70(80), (067) 827-04-70(80), або скористайтеся онлайн-допомогою на сайті.
 
10. Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?
Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:
  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.
  3. Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.
  4. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  5. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».
Ознайомтесь з відеоінструкцією по налаштуванню поштового сервера в програмі M.E.Doc - https://www.youtube.com
 
11. Коли буде наступне оновлення до програми «M.E.Doc»?
Розробник «M.E.Doc» робить все можливе для того, щоб найближчим часом випустити оновлення, яке гарантовано виключає загрози для користувачів.
 
12. У мене програма версії 10.01.188. Чи зможу я відразу оновити її до версії 10.01.190?
Так, ви зможете оновити програму з версії 10.01.188 до версії 10.01.190, без встановлення оновлення 10.01.189. Із виходом оновлення для вас буде підготовлена покрокова інструкція.
 
13. Коли запрацює СОТА? Ми працювали в ліцензійній СОТА, як нам налагодити роботу зараз?
Сервери з ПЗ "СОТА" вилучені кіберполіцією. Ми робимо все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи цієї програми. Щоб робота користувача не зупинялася рекомендуємо скористатися програмою M.E.Doc. "СОТА" працюватиме, ліцензія не пропаде. Зараз можна поставити "M.E.Doc" - вам надішлють ліцензію, підтягніть сертифікати і поки що зможете користуватися "M.E.Doc". Відправте лист на електронну адресу koddostupumedoc@ukr.net відправте ваш код ЄДРПОУ - і у відповідь отримаєте ліцензію.
 
14.Ви гарантуєте, що ваше оновлення не містить вірусів?
Наразі ми рекомендуємо використовувати версію 10.01.188. Ця версія була перевірена низкою антивірусів та є безпечною.
 
15. Якщо мій ПК був заражений, що робити?
Вам необхідно виконати наступне:
  1. Зверніться до вашого системного адміністратора для того, щоб перевстановити операційну систему.
  2. Виконайте рекомендації надані фахівцями СБУ, що описані за посиланням - Служба безпеки України
  3. Встановіть програму «M.E.Doc» версії 10.01.188, дистрибутив за посиланням – http://www.me-doc.com.ua/uk/page/distr
  4. Отримайте код доступу до програми, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@ukr.net, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
  5. Переконайтеся у наявності секретних ключів та сертифікатів.  Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами Aле, якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх  БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
  6. Реєструйте ПН/РК та відправляйте звіти до контролюючих органів.
16. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?
Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 096-102-37-66 (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua
 
17. Мої ключі постраждали під час атаки, що мені тепер робити?
Якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
Задля гарантування безпечного отримання та подальшого використання електронного цифрового підпису рекомендуємо звертатися особисто директору підприємства.
При зверненні в представництво вам необхідно надати нові заявки в електронному вигляді (формат .pck) та в паперовому вигляді, підписані кожним із підписувачів.
Також необхідно надати установчі документи підприємства, документ, що посвідчує вашу особу, та довіреність (у випадку, якщо звертається не директор підприємства).
Додаткових документів надавати не потрібно.
Зверніть увагу! Необхідно заблокувати попередні сертифікати. Найшвидший спосіб - це блокування по парольному діалогу, якщо ви його знаєте звертайтесь за телефоном 096-102-37-66 (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua
 
18. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc автоматично?
Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:
  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету»
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.
Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
Відправити Договір про визнання електронних документів – https://www.youtube.com
Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com
 
19. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?
Для завантаження сертифікатів ЕЦП виконайте наступне:
  1. Увійдіть у розділ Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати
  2. Оберіть Додати запис (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.
Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів - https://www.youtube.com
Відправити Договір про визнання електронних документів – https://www.youtube.com
Відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису - https://www.youtube.com
 
20. Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?
З понедiлка, 03 липня, запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Cистема передбачає відправку квитанцій коритувачам з затримкою приблизно у 5 годин.
 
21. Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?
Вам необхідно виконати наступне:
  1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
  2. Оберіть Файл - Показати бланк.
  3. Оберіть Файл - Властивості.
  4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  5. Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію
22. Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?
Зробити це можливо двома способами:
  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ.
  2. Переглянути відеоінструкцію можна за посиланням.
Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.