ФОП-2021: відкриття, закриття, внесення змін, звітність за півріччя

ФОП-2021: відкриття, закриття, внесення змін, звітність за півріччя

 

Лектор – Ольга Целуйко – практикуючий консультант із бухобліку, податків і фінансового менеджменту, практик із 20-річним досвідом на посаді CAO, CFO, автор численних публікацій в бухгалтерській пресі, має понад 1500 годин публічних виступів, засновник Founder Alexa Consulting.

 

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ:

 

1. Відкриття ФОП.

· Подання заяви держреєстратору (у паперовій формі, через фронт-офіс, поштою, в електронній формі), через портал «Дія», подання заяви в податковий орган.

· Визначення видів діяльності, наслідки діяльності, не зазначеної в ЄДР.

· Загальна чи спрощена система: переваги та недоліки.

· Вибір групи ЄП з врахуванням обмежень щодо видів діяльності, чисельності персоналу, кола контрагентів, способів розрахунків.

· Доцільність подання форми 20-ОПП. Особливості для випадків праці з дому, здійснення ЗЕД.

 

2. Зміна КВЕДу (додавання нових і вилучення непотрібних кодів), повідомлення в податкову про зміну КВЕДу.

 

3. Реєстрація та анулювання платником ПДВ.

· Обов’язкова ПДВ-реєстрація.

· Як розрахувати ліміт (1 млн. грн.) для обов’язкової ПДВ-реєстрації?

· Який строк подання заяви?

· Єдинник не зареєструвався платником ПДВ в обов’язковому порядку: наслідки.

· Добровільна ПДВ-реєстрація. · Заповнення заяви 1-ПДВ без помилок.

· Анулювання ПДВ-реєстрації: алгоритм дій.

· Як повернути залишки на рахунках у СЕА?

· Перехідні операції на іншу групу ЄП, на загальну систему: ПДВ-облік.

 

4. Подання квартальної звітності ФОП на ЄП (III група).

· Покроковий порядок заповнення Декларації.

· Звіт про ЄСВ за себе в складі Декларації.

· Виправлення помилок у наданих Деклараціях на прикладах.

 

5. Зміна групи єдиного податку.

· Добровільна зміна: процедура переходу, облік перехідних операцій.

· Обов’язкова зміна: причини, процедура переходу, податкові наслідки.

 

6. Ліквідація ФОП.

· Як знятись з обліку в ЄДР і ДПС?

· Остаточні розрахунки з контрагентами та найманими працівниками.

· Особливості складання та подання ліквідаційної звітності.

· Чи потрібно подавати форму 20-ОПП?

· Податкова перевірка.

· Остаточні розрахунки з бюджетом.

 

Мова вебінару: українська

Тривалість: 14:00 – 16:00

 

 

РЕЄСТРАЦІЯ

 

Заявка на участь